Sunday, June 19, 2011

KENTUT pun boleh jadi isu besar ke?

assalamualaikum wbt.. apa kabar semua?? rasa hebat tak hari ni?? (okey macam program motivasi la pulak) muahahaha...

KENTUT. gua taip entri hari ni dengan segan silu malu malu tenuk. gua tak biasa update entri yang tak senonoh macam ni. hahaha okay tipu.

kita selalu dengar kentut ade dua jenis. (kentut pun ade jenis ke??haha)


yang pertama : KENTUT TAK BUNYI TAPI BERBAU

yang kedua : KENTUT BERBUNYI TAPI TAK BERBAU

gua benci orang yang keluar kan fakta ni.


kenapa gua kentut berbunyi tapi berbau???? dem.



jawabbbbb!!!

25 comments:

Che akira said...

perghhhhhhh!!!!! 5 star punye statement. haha

Fyqa said...

ohh fart "-.-

forever love said...

sebab kemut punya pasal.. haha

al_hakim said...

hurm..tak yah kentut la senang..hehe

hana sudradjat said...

er..tak tahu.banyak makan telur kuning tu kot...hehehe

Nurul Jannah said...

hahaha. two in one. :D

Zulfikar Hazri said...

hahahahahha.. kentut berbunyi tapi bau...

Prrroottttt

woi sape kentut?

" ala rilek la, ade bunyi... tak bau punya lahhh"

Aida Azryn said...

haha... auta semua tu. xde maknanye kentut kuat tak berbau.XD

CikFarra said...

terlebih makan kot time tu , HAHHA . tak pun ada sembelit ;p

Akim Iqbal said...

normal la kentot.. hi3.

Che Deen™ said...

kntut pn jadi isu..haha

J.Syazwana said...

gua kentut tak bunyi dan tak bau.


memang gua tipu pon.
haha !

Mr. Uzair said...

haha. sebab tu lah kategori pertama tu dilabel 'silencer'.

macam rifle yang pakai silencer, lagi destructive.

senyap tapi berbiasa! keh3 :P

Wanie said...

haha..kirenye kentut ni ade byk jenis la..LOL

haikalblank said...

hahaha mai kentut secawan~

keh3...kalaulah kentut tu keluar asap berkaler - kaler...ape rupa lah kan.....HAHAHA

Memang adil ciptaanNYA itu...:)

*kentut kaler pink, sumpah jambu. KAH3

k e y r i said...

sebab aku yg kentut, mmg ler x berbau.. kalau ang kentut xtau ler berbau kot~~ hahaha :)

zanafahmi said...

bukan Aesya yg akak unfollow tu...(rahsia)
ckp psl kentut ni, teringat akak semalam tgk filem seram dgn abe, kaki akak bwh punggung dia....tetiba dia kentut kuat, pergh...bukan bau...ingatkan sound system dlm filem tu....huhu..

Biey said...

kalau nak kentut sila sembur minyak wangi terus.. baru tak busuk.. hehe..

yang part kentut kuat tapi tak busuk.. masa nak kentut sila ketawa sekuat kuatnya macam orang putus wayar.. bila dah selesai kentut.. berhenti serta merta.. takut kengkawan korang semuanya lari jika korang ketawa tak henti2..

ct N honey said...

terlebih angin,jadi stunami

Namee Roslan said...

hahahhaha..kelakar! tapi orang kata kalau kentut senyap bau dia haaaaa....kejam punya bau! hahaha yeke??

Muhd Fadil said...

kentut kalau diperam, amat pedas baunya. cubalah ~

yaya_flanella said...

selalunya org yang berry selalu kentut tak berbau.

aesya jarang berry ke? hee

blog-tips-kurus said...

buang angin itu bagus tapi perlu bersopan apabila berada di tempat awam yang sesak.. :-)

Akulah Pak Lan said...

Orang jepun kentut OK..jgn belahak

AesyaZealous said...

@al_hakimwahaha sakit kot tahan..haha

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat