Sunday, June 5, 2011

kau pakai susuk??

satu hari, di hari yang indah, gua bersiar-siar sambil bernyanyi..

tiba-tiba, gua terdengar satu perbualan antara seorang pesakit dan doktor....

seorang makcik berumur dlm lingkungan 50-an mengaku yang beliau memakai susuk pada breastnye..

gua pun menceritakan kpd rakan2 tentang berita yang menarik itu.

lalu kami cuba melihat imej payudara beliau di skrin.

comel lote gitu. ahaks.



إِنَّ اللّهَ لاَ يَغْفِرُ أَن يُشْرَكَ بِهِ وَيَغْفِرُ مَا دُونَ ذَلِكَ لِمَن يَشَاء وَمَن يُشْرِكْ بِاللّهِ فَقَدِ افْتَرَى إِثْمًا عَظِيمًا
“Sesungguhnya Allah tidak akan mengampuni dosa syirik, dan Dia mengampuni segala dosa selain (syirik) itu, bagi siapa yang dikehendaki-Nya. Barang siapa mempersekutukan Allah, maka sungguh ia telah berbuat dosa yang besar.” (An-Nisaa`: 48)



p/s: jgn pelik, gua praktikal kat bahagian pengimejan payudara walaupun gua budak fizik. gua tengok machine bukan payudara orang. dan gua bukan bakal doktor ye!! haha mitos sumenye tu..


korang ade yg pakai susuk ke? meh cerita sikit. hoho


10 comments:

Wanie Affandi said...

hahahhah...asal pakai susuk kat situ..=="

RedVixen said...

amende lah... tak takot mati agaknya....

ps: doodle makin santekk!!

naz & sya said...

haha... lucah gila...

NICK IRFAN said...

alamak! pakai susuk x sakit ke? ingatkan pakai silikon? hahahah

KAMIHIDUP said...

dunia cantik, akhirat nanti menangis pun tak guna. :)

Ateeka Amer said...

apsal senset?!

aku frust....

TalkingKeyboard said...

agree with @KAMIHIDUP

sesegar said...

menariknya pekerjaan :D
aesya suka melukis ke? comelnya lukisan2 kay blog aesya niii :DD

NaEl said...

taktau pun ade org pakai susuk dekat situ. huhu

Che akira said...

what the fish! haha

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat