Monday, June 13, 2011

gengster mcm gua bolehlah tgk KL Gangster



Synopsis: "KL Gangster" tells the tale of two brothers who get involved in the world of gangsterism. The older brother Malek (Aaron Aziz) was imprisoned for five years after being betrayed by his own gang which was started by Shark (Samsul), the step son of the most influential gangster in Kuala Lumpur, King (Ridzuan Hashim). Malek who leads a normal life after being released, is pulled back into the world he left behind after all those years. Especially since his younger brother Jai (Adyputra) is influenced by the gangsters and decides to work for Shark bringing everything down in chaos.

padan muka korang gua copy review english punya. haha. bace!



dah tengok ? mesti ramai yang dah tengok kan?
so kepada sesape yang belum tengok, bolehlah ke panggung wayang berdekatan utk menonton. bagi sesape yang tidak menonton wayang, duduk rumah diam2. nanti mak marah.

bagi gua, hanya remaja2 yang berjiwa gengster je layak tengok cerita ni. kahkahkah.. kalau tontonan family rasenye tak sesuai sbb tu la filem ni PG13.

eh, aku berjiwa gangster ke? hhaha...

overall, film ni okay la. 4.7 star. 0.3 star lagi tu hilang sebab endingnye yang simple. hhaha.


minum minum di Secret Recipe dgn...err err...

dulu time duk asrama gua tendang baldi budak junior sampai berterabur barang mandi sbb die amik gayung gua tak bgtau. agak2 camni boleh dikategori sebagai gangster tak?? hahhahaa...



11 comments:

hasrulwahid said...

ahahaha. gangster sekolah bhai

Unknown said...

perghhh..gile gangster nih..takoott..larikkk :D

CeritaSekupang said...

memang gangster la lu..haha..

pipoq said...

aku dulu ada bela hamster gangster, dua hari aku lupa nak kasik makan sekali dia tendang dinding sangkar dia tu sampai tebalik..ahahah..

ezy.fia said...

lom tgok lg..
nk tgok kat youtube je..
haha

AdaApe..? said...

gangster 5star ni..hehe :)

tomato said...

kikiki gangster jugak la tu ;p

Unknown said...

akak tak boleh tengok sebab ada anak..
nanti akak terikut apa dia cakap lepas tu anak pun ikut apa akak cakap..
heheh

emieysandra said...

berputih mata je bce entri sal org len tgk kl ganster ni, teringin sgt nk tgk..huhu~

PeNgEmiS dUniA said...

baru cubit sket dah jerit srupo pondey , gangster nate gapo ! haha

sEraiWaniEy.. said...

tendang baldi tu gua ingat..hahahaah

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat