Saturday, May 21, 2011

saya tembam

assalamualaikum wbt. gua taip entri ni dgn senang hati kerana dah seminggu gua praktikal. dan gua baru saja tamat satu task yang boleh mematahkan tangan gua. supervisor sangat baik sebab bagi kami kerja. terima kasih tak terhingga.

gua praktikal di HUKM, cheras. ade dekat dgn rumah sesape? kalau dekat bleh la hantar gua makanan ke, ape ke, hahaha..


muka haruslah tembam kan! wahaha


SPECT CT.
harga berjuta. gua nak curi tapi besar sangat pulak. haha.

next task, gua kena pilih salah satu modaliti utk buat report. gua SAJE pilih mammografi.

tau tak mammografi tu ape?

pengimejan payudara.

macam cool kan? HAHA.



p/s : apesal sume org nak jumpa Fatin Liyana ni.. aku korang tak nak jumpa ker? HAHAHA

8 comments:

Mnaz said...

aku nak masuk dalam mendalah tu boleh tak??

Puteri Narimah Jamali said...

oit!
aku nak jumpa aesya zealous !!!
aku sayang lebih kat dia dr FL... hehe~

Puteri Narimah Jamali said...

Selamat Datang ke HUKM dari kami warga UKM... hehe~

Unknown said...

haha..FL suma orang nak jumpe..hehe.
nnt jumpe dia jgn lupe ltk gambar besar2 dlm blog ni..haha

mammografi, xberpeluang lagik tengok live sebab selalu termiss patient yang dtg tiap2 hari kat husm.

tapi MRI, CT scan, Ultrasound dah byk kali, sebab kena isi log book..rase nak muntah ijau tgok byk kl..hehe

faizlaster said...

mammografi...yeah..its sound cool..:D

aishareoils said...

kalo ecah dpt keje kt PPUKM ecah cri aesya la..xnk cari FL..hehe

Siti Nadzirah Zakariah said...

name kita hampir sama..

siti nadzirah zakariah

kan kan kan..=.='

Unknown said...

hakhak. masok ayaq dia nih,

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat