Friday, April 8, 2011

Syampu Berbahaya ?

yeahhh title ala ala metro. xde kene mengena sgt pun..haha..korang pernah mamai gila gila tak lepas bangun tidur? gua pernah gak ar tapi itu pun kalau tidur lambat and tidur sekejap. bila bangun sakit kepala. masa dulu gua pernah letak syampu kat berus gigi gua! punye la mamai! haha naseb baik gua sedar sebelum gua letak berus gigi dalam mulut ! ptuihhh!

then, ade satu hari tu, gua amik syampu letak kat badan. gua ingat itu shower foam. dem. tetibe gua terfikir..........


letak syampu kat badan boleh tumbuh rambut ke???

okay. sah gua dah gila. T.T


gua busy la lately ni.. update pun macam hape je, sian korang bace entri gua yg tah pape. T.T



okbai !




4 comments:

CahayaCintaIlahi said...

ltk syampu kat badan bole tumbuh rambut hehe.. adeh lawak lak baca. tapi kan dulu kte nah guna shower gel sabun mandi tu .. untuk shampuu rambut sebab darurat hehe

pipoq said...

orang hutan je pakai syampu kat badan owh..

Cikya said...

okey lar tu,
daripada pencuci muka buat ubat gigi..

:D

Ifti Larina said...

HAHA! kak aisya, owg penah amik pencuci muka buat ubat gigi! hahahahaa

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat