Friday, April 29, 2011

Salah Cakap




assalamualaikum wbt.. haha dah bace komik kat atas ni? topik hari ini ialah SALAH CAKAP. gua sure korang sume mesti pernah tersalah cakap kan. tak kesah lah memalukan atau tak. nak dijadikan cerita, gua selalu jugak tersalah cakap. sampai kadang2 tu memalukan gua sendiri! haha nasib la.

pernah ade sorang member lelaki gua, die cerita kat gua yang dia malu sgt tak terhingga! sebab die tersalah taip kat sorang member perempuan die dekat ym. at first die yang sapa girl tu, die nak tulis, 'ape bikin?'

entah macam mana, die tertaip, 'APE BIKINI?'

haaaaaaaa kan dah malu! muahaha!!




oh mak, sy pakai tudung tau!

comel kan comel kan..comel kan belon tu...

okbai!



p/s: sila abaikan senyuman aku yg buat2 tu...

9 comments:

. said...

kite pon selalu salah cakap n selalo typo..malukan diri jehh

J.Syazwana said...

comel gila belon tuh.
keh keh keh
;p

fifymeow said...

http://kucingmeowpusak.blogspot.com/

awk tlh d tag :)

Unknown said...

aku kalu pi jalan2 blog orang aku tulis pukoi pukoi


penah sekali aku terhilang hurup 0 dalam word tu...

maka jadilah ia..... ahh hang paham sendiri jalah.



penat aku nak kena mntak maap 3-4 kali kat tuan blog tu.

Anonymous said...

oh pasal tudung. hari tuh aku just tulis aku tak suka pakai tudung. matilah aku kena hentam, ceramah pasal dosa pahala.

aku maksudkan aku lebih prefer pakai shawl.

susah btol jadi manusia ni.

KAMIHIDUP said...

salah cakap bila orang cerita benda lain, kita cakap benda lain, malu gila. :) kalau salah cakap pun boleh pengsan jap.

pipoq said...

ya Allah ape nak jadi budak ni cakap ngan mak sendiri camtu..kang jadi si tanggang baru ko tau..

Numasara Hana said...

selalu gaduh ngan dia sebab salah caka benda kecik je... hehe...

jemput join

http://numasara.blogspot.com/2011/04/jom-join-ucapan-untuk-ibu.html

aboyandnick said...

nak minta tolong promotekan blog kami boleh? terima kasih... sebolehnya kami mahukan 100 org follower untuk comercialkan blog kami ni.... terima kasih banayk yer... insyaallah kami akan cuba tolong anda juga... terima kasih sekali lagi... kami dalam masa memuatkan video masakan terbaru kami harap semua dapat enjoy....

http://dapurbujang-aboyandnick.blogspot.com/

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat