Wednesday, April 6, 2011

Muallaf

korang penah tengok cerita Muallaf ni? Arahan arwah Yasmin Ahmad. aritu gua selongkar almari cd kat rumah gua, gua jumpe dvd cerita ni. gua belum penah tgk lagi so gua tengok la. harharhar..lambat tul gua ni. ketinggalan zaman. sharifah amani sampai dah tumbuh rambut balik dah. haha.

hampir semua filem arahan Yasmin Ahmad gua tengok, dari la Rabun, Sepet, Gubra, Mokhsin, Muallaf.

banyak watak2 dlm cerita Rabun gua kenal in real life. maklum lah, arwah ni makcik sedara gua.


jangan jeles.


p/s : err, tapi sedara jauh la... :D

3 comments:

Wanie Affandi said...

waaaa....wanie belom pat tgk lagi...haha...lagi ketinggalan...

Anonymous said...

aku tengok lama dah. tak deep sangat la pada aku.

roses said...

review muallaf cene?best ke?

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat