Saturday, April 16, 2011

Jahat Ke Gua Ni ?

assalamualaikum wbt. tetibe gua mahu buka pekung di dada sendiri pulak. haha. gua dulu ade jahatnye jugak time dok sekolah asrama dulu. dulu gua pernah sekolah dengan Atiq Salleh. budak2 Shbt Blogger mesti la kenal Atiq kan? xkenal? aigooo..meh terjah..http://atiqsalleh.blogspot.com/

dulu ampaian kat asrama agak limited. gua selalu basuh baju 1-2 pagi pastu sidai baju sorang2. lepas gua nampak hantu satu hari tu terus gua insaf xmau basuh tgh malam. haha. kalau gua sidai baju, gua letak port baik punyaaa.. bila tengahari panas terik kena baju gua. lepas balik sekolah bolehlah gua angkat bawak balik dorm.

satu hari, gua pun balik sekolah dgn riang gumbira. tiba2 hati gua panas.

ade org tolak baju2 gua pastu die sidai baju die. baju die kering, baju gua lak tak kering lagi. perghhh..gua tanpa rasa belas kasihan, gua amik baju2 beliau gua jatuhkan kat lantai.. haha!


jahat tak? jahat tak?

ade lagi......

gua perasan ade sorang minah ni suke bebenor cilok gayung gua. pastu letak sepah2. paling panas buat macam harta sendiri. letak dlm baldi sendiri. hati gua memang panas so gua dgn suka hatinya terbalikkan baldi beliau. habis bersepah2 berus gigi, ubat gigi, syampu, sabun kat lantai.

btw, gua lakukan semua ni bila gua form4. selepas beberapa minggu, gua check out pergi sekolah lain. haha

kat sekolah lain, gua pulak kena buli. gua kena buli jadi ketua dorm.

erkk, itu buli ke?

p/s: actually, gua paling ingat dua ni je.haha yg lain xingat.

18 comments:

nur amalina athman said...

haha..boleh tahan jahat gak laa..:))
tapi lebih kepada nakal..:)

Shairazi Saidin said...

hahahaha. buli balik!

Happy Birthday! Sorry lmbt wish! ^^

http://shairazisaidin.blogspot.com/2011/04/happy-birthday-charlie-chaplin.html

forever love said...

haha.. aku tak sekejam ko ok.. aha.. kejam kau.. aku tendang je baldi tue.. tergolek ke tak lain cter. hahaha..

pasal baju.. hurm.. aku olak sampai kedut 1000 punya.. haha

Fadzli Amir said...

Biasalah..tu bukan jahat tu, tu nakal...gua dulu pun ada gaduh gak, masa kat uitm, member selalu cilok sabun ngan ubat gigi...hhehehehe..

Syazwana said...

gua penah tuang minyak kapak atas kerusi budak baru masuk yang gua tak suke masa form 4.
kah kah kah!

@juera said...

x jht lg tu..kihx3

NUR AIN AZMAN said...

HAHA! boleh tahan u ni yerr nakal!

hehe, biasa lah tu. x matang lagi kan, ngeee

:)

aQimie Ceplos said...

ahahha! ni bukan jahat dah ni,. ni da thap jahat2 swet gitu. hehe :)

thanks singgah ye ^^

aisya said...

haha.. lawak! kalau ingat balik zaman nakal2 mase sekolah mesti gelak sorg2 kan? =)

pipoq said...

jahat tul..aku dulu pun setakat pau sabun kat junior2 atau budak dorm aku je..jimat seh..sepanjang duduk asrama tak pernah aku beli sabun basuh baju..semuanya mintak kat bebudak je..ko bayangkan la dalam satu dorm kalo ada 30 orang budak, sorang satu sudu diorang terpaksa bagi aku sabun basuh yang serbuk tu tak ke lumayan hasilnya..maklum la, aku kan dorm master..segala rahsia sulit diorang ada dalam pengetahuan aku..kalau nak selamat, kena la buat baik kat aku..hahaha..

NICK IRFAN said...

hahaha nakal jgk?

Biey said...

agak nakal kat situ haha.. biasalah darah muda..huhu..

click u nuff too !!

Gee said...

ooo..sya...kantoi suda.waahaha...

fyna said...

hehehe...fyna pown pernah wat mende yang same..
;)



jom singgah n follow belog fyna.
ade segmen.
http://inibelogfyna.blogspot.com/

kiwi said...

haha..lawak kot..erkk..satu hntu tu jmpe hantu ap??^^

AesyaZealous said...

@Fadzli Amiralaa sharing is caring kan..ahha

@forever lovehaha terbaik doh.. best gile wat jahat..ahha setan tol

@Shairazi Saidinsian tau gua kene buli..haha

@nur amalina athman alaa nakal sweet gituuu

AesyaZealous said...

@kiwi
xde nama. hantu tu berupa manusia.

Budak Botak said...

he3, apakah reaksi tuan baju tue?

Entry terbaru 11 Tanda Korang Nie Kena Penyakit Computerholic... (",)

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat