Thursday, March 10, 2011

Mari Gemuk !!


macam biase la. ni perangai gua. aisehmen.... gua ni, hepi ke, tak hepi ke, tetap suke makan. kalau badan tak naik xpe. ni naik. aisehh... ade sesape nak train gua supaya mengamalkan gaya hidup yg sihat? kekekeke......

9 comments:

Wanie Affandi said...

apply lose weight with jilian sure cpt kurus.hehe

nik farina aishah.... :) said...

hahah.. makan banyak tande happy tau .. :) nak sehat jom la bersenam kat taman .. hehe

secantikmanis said...

makan tak berapa sangat tapi pantang letak kepala, pasti pengsan. tak kira la kat atas katil ke, sofa ke, dalam keta pun boleh.

Ujang9897 said...

hahah...comel2..gua nk kurus..=)

ateekaamer said...

ini la spesies yg boleh geng dengan aku. muahaha

yaya|azura said...

Try tanya Chapit si kurus tu. Dia bukannya nak share tips ngan orang. Benci tul. Bela jin gamaknya, makan banyak tapi kurus je.

Siti Safiyyah said...

ngeh2..nak train hapenye? aku pon makan ikot redah jek..;p


psstt : Perlu ke blogwalking sekarang? ^^

pipoq said...

aku tak makan banyak pun badan leh naik..adakah disebabkan kehidupan seharian aku yang dikelilingi oleh makanan membuatkan badan aku automatik naik ?

LennMommaChubby said...

aku yg dah mengamalkan diet ni pun tak turun2 juga berat bdan, cik aesya oii... huhuu...

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat