Saturday, March 26, 2011

Gua Tak Sanggup Nak Tengok

assalamualaikum wbt..

3 hari lalu, gua dgn member gua jalan kaki pegi kedai. baru balik dr kelas. rumah gua area flat jadi ramai la bebudak main2 bola kat bawah rumah..


sedang gua bersuka ria balik dari kedai sbb dapat beli choki2, gua lalu area bebudak lelaki main bola.. gua xde niat nak tunjuk choki2 yg gua beli. gua simpan elok2 dalam beg. (takot dorang mintak)

jalan punye jalan. gua nampak ade sekor budak keluarkan die punye TUT dr seluar. dem! kenapa kecik sgt!

dalam hati gua maki2. gua jalan laju2. ape nak jadi dgn bebudak skrg. dgn gua yg tak cun ni pun ade nafsu ke?

gua pandang belakang (bukan nak tengok die punye erh)

gua nampak die masuk longkang. rupanya nak kencing!!

okay. gua teruskan berjalan. hohoho!


p/s : padan muka korang! gua censored bhgian tut! HAHA.

17 comments:

Nebengz... said...

apa tutt tu? haishhh

nur amalina bt athman said...

ee..ta malu betol

Izzat said...

HAHA.

tak pasal2 budak tu dah difitnah oleh lu.

Gimi said...

Eii..eii, kemutnye dy..

Alia Natasha said...

Tak senonoh punya budak laki ! lau alia jumpa dia , pegi lempang2 diaa !

aLya maNip said...

haha..alaaaa..nape sensored kat bahagian tu??hahaha

nub said...

kecik2 cili padi kot. kahkah

Miziey said...

ada apa tuttt!! haha.. kena censored la plak..
XD

i am S!L4H.. said...

cuteee kartun die....
heee

ateekaamer said...

kecik? eh sempat ko tilik2 dan buat analisis eh?


hikhik

ieyra-namika aihara said...

ahaha ! ..

Oppa Kudin Nz said...

sempat jugk usha dulu ek..haha

syairahmohdanuar said...

haha.tak masal je bdk tu.mesti dia ckp 'ape kakak nie tgk2 mcm mrh.nak kencing je pn'.hakk ;D

Cikya said...

mak aihh...

besar mana budak tue ??
kalau bawah 8 tahun mungkin forgiven..hahaha

gaya jalan kena macho, baru budak pom segan nak buat hal..
:D

Cikya said...

mak aihh...

besar mana budak tue ??
kalau bawah 8 tahun mungkin forgiven..hahaha

gaya jalan kena macho, baru budak pom segan nak buat hal..
:D

sarah mohamad said...

kahkah. rupanya nak kencing. siap tengok tuu. hiks

milla thats me ;) said...

@Nebengz... tutt tu ialah laki punya kemaluan.....

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat