Tuesday, March 15, 2011

Berus Gigi Gua

sejak gua berumur 13 tahun lagi, gua tak duduk rumah time sekolah.. duduk asrama.. bila balik rumah, gua dah lupa berus gigi gua yang mana satu. gua suspect ade org gune berus gigi gua. memang dari dulu, gua bersabar, gua guna berus gigi baru setiap kali cuti.

tapi baru2 ni, gua beli berus gigi guna duit gua sendiri.

gua amik marker pen, gua tulis..
gua harap2 bila balik rumah nnt, berus gigi tu masih suci dan bersih...


p/s: doktor gigi selalu puji gigi gua cantik..ngehehe..segan aiii...


gua dating setahun sekali..bile ym, gua suke lukis2 doodle. beliau pun dah terjebak sama. hahaha. bagus! i like!

10 comments:

Nebengz... said...

<---juga memiliki masalah kekeliruan berus gigi

Encik Tikus said...

comelnyewwww berus gigieewww awak

garfield88_aini said...

kalau dok hostel mmg macam tu...
kalau xhati2 dengan barang sendiri, cepat je dy lesap dari pandangan.... hahahaha...xsuka dok hostel.... ngee~~~

nub said...

kat sependar pun tulih lagu tu kan???
amboi xmau ngaku. harhar

AesyaZealous said...

@Nebengz...haha jgn gune berus gigi orrg lain sudah

AesyaZealous said...

@Encik Tikus perli ke hape??hahah

AesyaZealous said...

@garfield88_aini betul2 sabbo jela

AesyaZealous said...

@nub gile!! takkan aku nak mengaku!! hahaha

Wani said...

nak buat macam tu jugak la nanti .
haha

mish cokat said...

eda pon suke doodle tyme kat ym. hhe

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat