Sunday, February 20, 2011

Saya Nak Join Bloglist Nelly The Strange

mula2..aku gentar..nama blog saja sudah bikin aku tertanya2 ,adekah tuan belog amat strange seperti yang digembar-gemburkan. dengan segala keberanian yang ade, setelah di tag oleh EJULZ, aku gagahkan jua.


ohhhh rupenye beliau nak buat bloglist!!! keh3

Wahai Cik Nelly, dengan rasa BANGGAnya saya memilih untuk masuk ke kategori SEMPOI.

tarikh tutup : 29 March 2011

jom join !!!!

tag 3 orang :


(silalah rasa bangga aku tag korang 3 orang ni..muehehehe...)


3 comments:

Just Me said...

"saya bangga jadi rakyat malaysia"
sila guna slang Lan Pet Pet

ehehehe

tenkiu2 :D

kindergartenlibrary said...

Terima kasih sudi join
=)

☀ Izzaty Hedry☀ said...

jenjalan dri blog nelly..:)


http://cekedismanis.blogspot.com/2011/02/saya-nak-join-bloglist-nelly-strange.html

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat