Tuesday, January 11, 2011

Hadiah GA : okay tak??

salam readers. xde cite nak hupdate ari ni. so, layan gmbr aku dgn beg ni je la erh. beg ni adalah hadiah yg akan diberikan kepada 2 org bertuah hujung bulan ni. comel tak? comel tak aku ? hahaha perasan. comel kan beg tu. tp xpadan ar dgn aku. aku suka yg funky2 ckit. korang mesti ramai yg suka kan? ape lagi, yg belum join tu meh la join ! sticky post kat atas sekali!


jeles tak?? haha
sori kualiti gmbr cm hampeh. gune webcam. laptop aku ni 20 sen je harganya..hahah
sila abaikan juga poster SS501 kat belakang tu..hahah

*cis ternyata beg tu lagi menyerlah dr aku!

10 comments:

beaty said...

Okie..cute..boleh d bawa ke mana2

nadiah said...

best kalau dapat,leh bwk g ofis..
cute dot dot lagi..

forever love said...

aku nak boleh tanpa join GA ko..haha

cikja said...

cute ..nye =)

ejulz said...

tahniah!

SyUhAdA said...

besnye klau dpt nie..~

Eazy Izzuddin said...

comel2 :P

tiefazatie said...

serius cumil gle!mau!hahha

~WaNniE~ said...

Wah..comelnya

dyg said...

alangkah indahnya klu sy dapat...
huhuhu...
cantik hadiah GA u!

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat