Wednesday, January 26, 2011

Aku Anti Lelaki

wooaa..title ala ala surat khabar Metro lagi. yup, DULU aku anti lelaki. tahu kan lelaki tu apa? tahu kan. Anti? bukan aunty Mary sebelah rumah kauorang tu.. anti. macam bias la. DULU memang parah kehidupan aku. rasa mau nak tembak sorang2 sume jadi perempuan.

dari sekolah rendah, aku tak cukup gemar perangai budak sekelas aku. suka rebut rebut buku cerita. padahal buku tu dah ade kat tangan aku boleh pulak die grab. aku mengamuk then aku tendang kaki die, betul2 dekat tulang. keesokan harinya, die tunjuk kesan lebam kat kaki die. ade kaler biru, ungu dan hijau..muahahaha....

bila naik sekolah menengah, lelaki belum matang lagi. hampir semua budak perempuan dah baligh. budak2 lelaki yang belum matang ni kejenye dok menyakat budak perempuan. kadang2 dekat dewan makan siap cakap kuat2, " HAIDDDDDDDDD " lebih 6 harkat pun ade. rase nak sepak tak?

ada jugak yang TERSANGAT PANDAI siap boleh kira lagi bila tarikh kami period. " Aisyah, awal bulan. around 3hb ke atas" memang tempah maut budak ni. ade yang ejek2 gila vavi semacam mak, kakak dan adik beliau tak period pulak kan. aku sound kaw kaw punya.


ada juga yang nakal, suka dok mengacau aku. hati aku tak tenang bila buat homework science tapi ade org kacau. ape lagi, aku amik liquid paper papermate aku tu, aku toreh kasi panjang dan laju2 punya kat tangan beliau. budak India. jantina? of course lelaki. title pun anti lelaki kan...



pernah satu tahap sampai aku rimas dan rasa alangkah bagusnya kalau sekolah aku tu sekolah perempuan !
kalau nak diikutkan banyak lagi. tp ni pun dah cukup kan?

TAPI sekarang dah tak lagi, hati nurani dan sifat kecintaan aku terhadap manusia berlainan jantina datang. sejak bila, aku tak sedar. tiba2 je dah ade bf. eh???

p/s : kenapa aku still xde hati suke kat kucing?? arghhh..


16 comments:

aLya maNip said...

haha..klaka la.. yg xleh blah sal liquid paper ngan period..

Unknown said...

aku skola suma laki!

Unknown said...

haha...ecah, jangan libatkan aku~

pipoq said...

hahaha..awat nakai sangat bebudak kat sekolah hang ?

aku dulu masa sekolah lansung tak join ngan bebudak pompuan sampai diorang cop aku sombong + gay..hampehh..

bantalbucuk said...

haha..kesian semua mangsa2 cik aesya time sekolah dulu.. ;D

nurul syazana said...

xsuka kucing jugakk. yeuuwww!

afiqah nordin said...

aah,tibe2 je da ad bf,setuju2!!

neesa said...

haha.. lwk berstyle nie...
suke gileqq

Aesya Zealous said...

@pipoq hahahah gay tak ley blahhhh!!

Aesya Zealous said...

@nurul syazanaheheh same lak ye

Aesya Zealous said...

@neesathanks dear

Aesya Zealous said...

@bantalbucukpadan muke kot!

mimio disaster said...

kau gayy :)
hahaha~

akira baharuddin said...

hekhek.. klaka lah...

sha said...

aku anti lelaki..tapi at last bercouple jugak dgn lelaki...bila dah kena tinggal frust menonggeng anti balik lelaki..nanti apalah pulak citer kluar selepas ni.

Anonymous said...

Salam. . .
Saya adalah lelaki anti perempuan dan tidak malu mengakui. . .namun saya tidak ambil kesempatan atau buat sesuatu yang tidak elok kepada kaum hawa. . .
Namun sebagai lelaki bermaruah dan mahu keadilan saya tidak takut kepada ancaman atau suara sumbang perempuan. . .saya juga mencabar pihak admin aesya atau mana mana yang seangkatan dengan nya berdebat atau face to face dengan saya 0196874018 steffry. . .anda sangka anda anti. . .saya jauh lebih anti. . .saya bukan main main kalau dah benci
Steffry(iron man) fearless men. . .

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat