Thursday, December 23, 2010

150 Juta - Versi komik

hari ni gua duet dgn Fynn Jamal. you all semua dengar okay?
ok Fynn Jamal. are you ready?
1 2 3 go...
prengg (bunyi gitar okay bukan motor)

Untuk kali ke seratus lima puluh juta
Mereka tanyakan engkau soalan yang sama
“Eh kenapa kau masih lagi mahukan dia?”
“Apa kau buta apa kau pura-pura suka”

Di seratus lima puluh juta kali itu
Di depan semua engkau tarik tangan aku
Yang sedang buat muka kosong tak ambil tahu
Sambil ketawa engkau bilang satu per satu

“Dia mungkin bengis seperti singa”
“Tapi dia nangis tonton cerita Korea”
“Dia mungkin keras bila bersuara”
“Tapi dia jelas jujur apa adanya”
“Aku lagi kenal dia”

Eh dah lebih seratus lima puluh juta kali
Aku pesan padamu apa yang bakal jadi
Engkau dan aku ada mungkin tidak serasi
Engkau sangat manis aku ini pula dawai besi

Di setiap seratus lima puluh jutanya
Aku pun dalam hati semacam tak percaya
Apa kau lihat pada aku jujurkan saja
Terus kau cubit dagu aku sambil berkata

“Sayang mungkin baran tak kira masa”
“Tapi sayang tahan kalau yang salah saya”
“Sayang mungkin saja keras kepala”
“Tapi sayang manja bila kita berdua”
“Saya kenal sayang saya”

Buat apa di cerita
Bahagia kita rasa
Biar tak dipercaya
Peduli orang kata

Baju ronyok tak apa
Asal pakai selesa
Berkilau tak bermakna
Kalau hati tak ada

Aku lebih bengis dari sang naga
Tapi bisa nangis semata demi cinta
Suaraku keras tak berbahasa
Kerna aku rimas gedik mengada-ngada

Aku mudah baran tidak semena
Mana boleh tahan angin cemburu buta
Dan aku sengaja tunjuk keras kepala
Aku punya manja kau saja boleh rasa
Rahsia kita berdua



eh apesal watak aku satu je hari ni? arghhh..

pssst : bf sy kata sy garang..muehehehhe bf anda?

15 comments:

Shaheila Malek said...

Nice..suka tgk gambar animasi cam ni..

Anwar Faiz said...

wah..layan komik..best2..

wannurfazrini said...

wow nice one lah babe :D sukaaaaa

nub said...

gahahaha.kreatif2!

Ain Atika said...

ahahha..comelnya...seronok..menarik=)

amalina sahaja said...

bf sy juga ckp sy garang :/

AesyaZealous said...

@amalina sahajaheheh same laa

AesyaZealous said...

@Ain Atikahehe tq!

AesyaZealous said...

@wannurfazrinihhehe jgn lupe singgah lg

AesyaZealous said...

@Ain Atikahehehe..dtg lg :)

Amalina Jo said...

duk tanya adik saya , saya kat rumah garang ke tak hadoi -,-"

FH said...

saya takda bf. pfffff. haha

ateeka amer said...

aku sejak azali pun garang.

juliet. said...

waah..cantik kartun tu..bestt!!

afifaa. said...

ollolllo sist, lawanya katon ni. grrr. :D

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat