Saturday, February 21, 2015

❤ Body and Lip Scrub from SHUGA ❤


Assalamualaikum wbt. Haaa apa khabar anda semua? harap semuanya sihat-sihat belaka. hehe.

Kali ni nak cerita sikit pasal Body Scrub ni. Aku ni jenis yang tak reti sangat benda-benda kecantikan ni. Lagi-lagi kalau takde orang yang approach suruh pakai itu ini. Memang tak ler aku nak cari sendiri. Paling koman pun cilok adik aku punya. haha

Okay nak dijadikan cerita, sorang member ni pandai buat scrub. Haa? hebatnya weh. Hehe


Tadaaaaaaaaa

❤   Shuga Scrub  

 ★ Homemade Scrubs
 ★ Diperbuat daripada bahan semulajadi
★ Dan yang paling penting, chemicals freeeeeee

Dah target dah lepas gaji masuk hujung bulan nak beli scrub dari Shuga 






sepeket ni 300g. boleh pakai 4 hingga 5 kali. Jangan ler kome pakai sekaligus haa..

Masa lepas dapat scrub ni, aku memang tak sabar nak pakai. Feeling2 ladies sikit. kehkeh. aku order perisa coffee. amboi mcm perisa makanan lak.

Basahkan badan dulu. Selepas itu, masa  pakai tu fulamak.. kene kat anggota badan sedap je. gosok sental sikit buang daki degil.


5 minit lepas lumurkan scrub, bilas. Perghhhh rasa kulit macam bersih je. dan juga lembut okey,




 bukan untuk perempuan je. Lelaki pun boleh tau ! Shuga dah mula jadi supplier untuk spa - spa. Baguskan? InsyaAllah. mudahan murah rezki selalu hendaknya..



bukan setakat body scrub. Lips scrub pun ada !! haa yang ni plak aku belum cuba. Next order aku akan order ni. biar bibir aku jadi mungil. mesti meletop kan? muahaha.


jangan lupa. follow @shugascrub kat instagram okey! 


;)




3 comments:

Sya said...

Boleh makan ke?

Najib Ariyan Ali Basha said...

nice review....

salam kenal dan salam singgah

anys nadhilah said...

Comel gila packaging dia!!

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat