Friday, March 9, 2012

Gaban ada?

truttt truttt..



gua ; hello

ntah sape (girl) : hello. eh, ni sape? ( cakap gaya tak puas hati)

gua : ni sape pulak?

ntah sape (girl) : ni sape? (gaya tak puas hati. macam henpon ni balak die punya)

gua : ko yg tepon aku. nak cakap dgn sape? (kan dh kena marah)

ntah sape (girl) : err.. Gaban ada tak?

gua : haa? ( nama pelik ngat aih)

ntah sape (girl) : Gaban.

gua : salah nombor.

ntah sape (girl) : oh okay sori.


tut...



p/s : gua baru je guna nombor ni 6 bulan.. dah banyak kali orang salah nombor.. ciss..

11 comments:

.........cP~ said...

Salam.

Masa saya mula guna nombor baru pun macam tu. Banyak betul orang cari. Maksudnya, nombor ni nombor recycle la agaknya.

Etty Selamat said...

Etty pon kene jugak.. Siap dari court mamouth lgi... ape daa....

pipoq said...

woww..bertuahnya sebab menggunakan bekas nombor hempon wira pujaan ramai zaman awal 80-an..

tapi berhati hati sebab takut gorgon lak telepon pehtu dia tarik ko pegi ruang angkasa setan..ahahaha

RIA said...

mesti nombor ni dulu.. Gaban yang punya. hahah

faten osman said...

sama laaa... orang salah call number aku asyik cari zulkipli je -___-''

AKU said...

hahaha,,sama je la kita...my phone number celcom byk kali a chinese women call ask for her bos..pelik sgt kot..bengang pon ade coz tgh santai2 kne berkejar amik fone and rupenye salah nombor..haisyhh..

iAmCekbolat said...

ouh.. nmbor yg dkitar semula.. rileks la..

ShahzCudin said...

nombor recycle..standard r tu..

Scha Nazri said...

kahkahkah. gabann pun jadilahhh!

tiafazunia said...

eh? camane bole camtu? no baru ke no orang?

Rien Rose said...

hahaha mmg rin penah kena gak.. guna no tu.. negro mana tah yg call .. ckp hello pastu die gelak.. anoying btl =.='' tapi dh tukar no.. aman~

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat