Friday, September 2, 2011

ape sama sama ni? tak kelassss lah

Assalamualaikum wbt.. dah habis beraya rumah saudara belum? gua belum habis lagi. yang dekat2 dgn rumah ade la dua tiga buah.. haha.. banyak makan kuih raya? gua pergi satu rumah tu, seriusly takde kuih raya. tuan rumah kata memang takde kuih raya tahun ni. gile ah rajin gile nak masak2..

amboi gua blogwalking blog korang, meriah dengan warna-warni baju raya. family gua bile dah besar2 ni memang takde tema warna. suke hati ko la nak pakai kaler hape pon..

masa kecik2 dulu yela..kain 4 meter pun cukup utk dua orang. haa, boleh share dengan adik. macam gua dulu, mmg share dgn adik. baju gua kaler merah, die pun kaler merah. kadang2 kasut pun same! haih! macam kembar dah! gua tak ingat pulak spender same kaler ke tak..

tetiba tahun ni mengimbau balik kenangan lama. baju raya sama pesen !! tapi kaler lain la..corak sama.. hehe



ni adik gua. dia skang tgh berada dalam siasatan memandangkan wajah die berbeza daripada kami adik beradik yang lain. wakaka...


eh, die pun blogger gak. tapi gua rasa tak layak dipanggil blogger sebab satu hapak die tak post kat blog die. alasan, takde idea. tak percaya? nah terjah http://amiramomo.blogspot.com/


kannn??? cis.


p/s : nak kate gua otai? kasar? adik gua lagi otai !!

16 comments:

al_hakim said...

boleh kenal dgn adik tak?=P

kaizen said...

ape yg beza dgn adik2 yg lain??

Zul fattah said...

brapa umur adik? nak masuk jalan boleh?

kim heeruul said...

adik lu superb la..hehe

Anonymous said...

haha..
blog amira momo adalah blog paling sempoi pernah tgk..
no post :)

FAHMI said...

akhirnya aku tau blog dia.yesssssssss

nabByla said...

adik bella pn ada sorg muka lain dari adik beradik yg len.

leh tgk kat entry baru. hehe.. :)

Unknown said...

awat adik hang lawa tapi hang..........??

Syazwan said...

mesti kirin dgn bro offer diri bagi idea nak update kat adik ko XD

saya cello191 said...

memang tak sama la~~

^^

atiqsalleh said...

awek KIRIN SELAMA PERAK tue

Zul fattah said...

ee.. kirim salam kat adik tu?

sisElyadeja said...

he2.. tggu la.. blog fresh lg tu..updated 2 sept.. x lme lg glamour la blog tu mcm blog kakak die nihh :) ^^

lavender harum wangi said...

hakhakhak, still ikut tema warna. tapi dah tak pakai same kain untuk semua. nanti tak boleh nak rotate baju. hihi, selamat hari raya ;)

Anonymous said...

cis cis cis

Aesya Zealous said...

@kim heeruul hehe

@kaizen muke dan warna. die putih dr kecik smpai besar. wakaka

@al_hakimxleh..haha

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat