Wednesday, April 1, 2015

Tonton Teater "Kena Main"

Assalamualaikum wbt , Salam 1 Malaysia, Salam pembuka bicara. amboi ewah. haha. Semalam, 31 Mac 2015 pertama kali aku pergi menonton teater di Istana Budaya. haaa gitew hidup 25 tahun tak pernah tengok teater. kau ghasee.

Secara maklumnya, post ni adalah pengalaman aku sendiri tengok teater. Nak tahu lebih lanjut mengenai cerita ni, google la. hahahah.. 

Kisahnya memang tak la aku nak pegi tengok teater berbayar. haaha mahal kot. wayang pun aku kedekut apetah lagi teater. Kebetulan sorang pelajar aku ada la extra tiket percuma dapat dari seorang artis. Aku pun on jela. habis office hour terus gerak ke IB dengan Fira.

Kagum sebenarnya dengan pelakon teater ni. boleh hafal skrip tuu. ish. hebatlah.

Aku tengok "Kena Main". Yang pasti ade la part aku tergelak gila terbahak-bahak kauuu.  Nak cerita kemain panjang. Nak tau lebih lanjut boleh ke website Istana Budaya.

2 comments:

safurara said...

Tajuk mcm best.hehehe.pandai dorg ni tarik minat.

YattAkasah said...

suka tengok teater! tapi tulah mahal skit

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat