Friday, December 14, 2012

Bahaya Pakai Skirt di Pasaraya

Assalamualaikum wbt ! hahahahhaha!

dah kenapa aku mulakan dengan hahahah? okay jangan layan sangat aku ni. tak betul sikit.

okay nak dijadikan cerita. aku sekarang ni semakin berjinak2 dengan memakai kain @ skirt labuh @ skirt kembang disebabkan aku kian BERISI aka GEMUK, maka aku elak untuk memakai pakaian macam NANGKA. selain itu, mak aku sarankan aku pakai kain. anak dara tak elok pakai ketat2. nanti mak mertua tak suka. muahaha..

first time nih aku pakai skirt kaler biru.meriah baq hangg..


aku selalu la teman mak aku shopping barang rumah. tukang tolak troli tak lain tak bukan ialah aku. aku memang suka buat wheeli or wikang troli kat sopping komplex. ala ala keykeyell drift gituh. k tipu la! 

bila pakai skirt kembang2 ni, jalan haruslah ayu beb. menapak kecil kecil gitu. hahah.



tapi aku kan gengster. haruslah jalan laju2 dan menapak besar2. skirt pun mengembang- ngembang. tapi malang tak berbau.. skirt kembang aku.........

tersekat dekat roda troli. pulak tu, susah nak tarik balik. nebes punya pasal. padahal reverse jela troli tu kan. bahahahha..



ok. ni pengalaman yang aku tak dapat lupakan. setakat ini. kahkah.


korang? tak penah kena ke? ke aku sorang je penah kena? ok *lari laju laju langgar dinding*

16 comments:

TUTTUTOFFICIALSPACE\\ said...

hahaha. saya belum kena lagi. semua orang pun belum kena lagi. awak sorang aje penah kena. wkwkwkwwk.

CekbOlat-bOlat said...

lorghhhhh . awat lagu tuu ?

-________-

hati hati memandu . hekhek

pipoq said...

nasib baik aku bukan pemakai skirt kembang mahupun skirt kuncup..bhahahaha

Nurul Syafiqa said...

kak aesya !!!!! kita senasib kot .. selalu je kena mcm tu . haih -_-" hari tu abang sound "itulah . buas sgt. mcm mane kain boleh terlekat"

yaya|azura said...

Canteknya skirt biru tuuu....beli kat mana??? ^_^

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

pakai skirt pendek laa cm tu senang sikit...

Haris Khairuddin said...

bayangkan waktu tu pulak ada laki hensem tengah pandang ko.. apakah reaksi anda dan beliau?? wkwkwkwk

Aujinz said...

muahahahha... aku suka awek pakai seket weh.. kau jumpa hang aku ngorat, boleh?.. koh koh koh...


lenkali jalan macam awek jepun memakai Yukata... koh koh koh

Eyda Syahida said...

teringin jugak nak pakai skirt . wuwuwuu T_T

∆LΣΣY∆ M∆IS∆Я∆ said...

hahaha .. aku pernah alami benda tuh .. memang kelam kabut .. malu pun ada .. hehe

dhahlia ahyat said...

alolohh , comel jee . HAHAHAA . mesti nebes dia kemain kan ? ini lawak sangat . hihi .

Nyamuk Terbang said...

nasib tak londeh haaa

Enh Ear said...

pernah terkean bergitu.. malu2...kena buat muka tak bersalahh...

Shereen Yahya said...

belum pernah kena , kalau boleh tak nak kena langsung . hehe

cimöt said...

mak gua pon nk sgt tengok gua pakai skit...tp entah nya hati gua ni bakal terbukak..hahaha

Alueyah said...

samelar dgan ak..slalu kna camni..
adoii..malu baq hang kalo org tgk..
tp ak rsa pnyebab dia sama iaitu jln lgkah beso..kan?

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat