Tuesday, November 13, 2012

Kau ni bapok ke hah?

*berharap para bapok seluruh Malaysia jgn kecik hati dgn entri ni. wkwkwkwk



Assalamualaikum wbt. korang suka picit memicit? urut mengurut? mesti ada yang suka kan. gua suka diurut je. mengurut tu gua fail.

memang fail. gua rasa gua tough tapi bab memicit orang ni, lembik semacam. macam takde tenaga kat tangan gua ni. heh

sampai mak gua pun bising




*bapok - lelaki jadi perempuan (macam maknyah laa)


okay fine bapok. fineeeeeeeee !


kbye!



p/s : ada sesapa lagi nak join kelab bapok ngan gua? hahahaha

15 comments:

semutz said...

Nyah... Jgn rr sedih nyah...

♥ Nana BamBam ♥ said...

haha..sadis nye mak dengar nyahhhh,,, sabau je la..

Aril IMPIAN said...

artikel lucu....
http://arilimpian.blogspot.com/

syAzAnA said...

bersabarlah. itu dugaaaangggg! hahahah

KAMIHIDUP said...

Bapok pun kuat. Haha.

Mila Ahmad said...

Jangan macam-macam ea...seraaammmm ney !!! hahaha...

Aujinz said...

kah kah kah... jangan lembik sangat plisss... XD

pipoq said...

macam berpengalaman berurut dengan bapok je mak dia tu..hehehe

Miss Xyz said...

Ahaha, penat sangat mengurut beli lah Osim sebijik dua. Baru tak bapok kut?

✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ said...

Hahahaha..

Salam kenal ^^..

AMMAR YASIR said...

Hahahaha. bapok... bukan pompuan mmg lembik ke?

EN ILHAM said...

uhuk uhuk

sekarang ni lagi ramai bapok jadi tukang urut tau..huhu

nurul said...

hahaaha!
www.dresslover84.blogspot.com

leakedknowledge said...

hahahahhaha main ckp jer tu tp hati tak memaksudkannya...mohon jgn cepat terasa :)

GUNNERS said...

bapok pon boleyyy...hahahaha...lame gilerx jenguk cniee...huhu

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat