Tuesday, October 9, 2012

TIPS untuk kurangkan makan ( kpd yang ingin kurus sahaja! haha )



TIPS untuk kurangkan makan ( kpd yang ingin kurus sahaja! haha ) :

MASAK MAKANAN YANG ANDA TIDAK SUKA







Mak nak sangat beli ikan tongkol tu. aku cakap, "beli jela". 

Padahal aku paling tak suka ikan tongkol. tapi tak cakap dengan mak. jadi, aku tak makan nasi petang ni. 

huwaaaaa nasib baik pagi tadi dah makan nasi kat sekolah. hikss!

10 comments:

Mieya Atiera said...

Good tips ! Tapi macam Mieya, susah sikit sebabnya semuanya Mieya makan. heheh

^^eKaTiKaH^^ said...

tips berguna nie.. haha..boleh try lepas nie.. hekhek :P

Rien Rose said...

erk.. susah lah cmni.. ayah ajar kena mkn sume jgn pilih.. yg hlal jelah haha

Nyamuk Terbang said...

aku dh cuba tpi xkurus pn..cemana

Aujinz said...

sedap tue ikan tongkol... masak lemak.. perghh... makan dengan nasik dagang.. perghhh.... (tak kurus aku)

Mira Adzlia said...

haha....pnh cmni jugak

Mila Ahmad said...

huhu..pandai...tp boleh ke kurus???

Mira Maisara said...

dulu ibuu cakap nak beli lauk ketam. kite iye kan aje..hoho.. dan gemoklah sampai sekarang .

fadilpenyu said...

ikan tongkol goreng tepung. ahaks.

AMMAR YASIR said...

Hari ni ko masak apa ek?

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat