Wednesday, September 5, 2012

Kalis Air


saja mengimbau zaman kecik2 dulu dgn adik aku. ada sesetengahnya aku ingat. ada juga yang aku tak ingat langsung !

 tadi, adik aku kata, dulu2, aku penah tanya satu soalan. hm,



terpinga2 adik aku  tak tau jawab.


masa tu, istilah KALIS AIR masih belum ada dalam otak aku. hahah

11 comments:

Anisa Anuar said...

aiseh...kalau kita ni mcm sponge bob boleh la kot...logik gk la kalau kata kalis air

pipoq said...

betul ke sebab badan kita kalis air ? hahaha..tak pernah terpikir jugak aku..

Mira Adzlia said...

huhu....cmtu ek?hihihi.....kalis air dan kalis rndu..hihi

aizadalias said...

hahaha.. selamat tak kalis peluru =p

ayampenyek said...

haha kecik2 penah gak terpikir mcm ni.. pastu lalu kan air kt badan.. tadah air kat tgn.. pastu mak bebel wat pe dlm bilik air tu lama2

Eazy Izzuddin said...

haha ..
biasalah masa kecik2
D:

Sembang Kemas said...

kalau meresap air jadi spongebob la.
wakakakakak.

AMMAR YASIR said...

Ko bukan kalis air. Kalis cinta mungkin

Syakir Rahman said...

hurm....sbb apa ea??? ahahaha

black_mel said...

hurm..nak masuk darjah 1 baru adik terpikir..xpe..adik masih muda..akak2 dan makcik kena bagi jawapan yer..hehe

Sanji Ngatmi said...

masuk air dalam telinga camner nak kuarkan

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat