Sunday, August 12, 2012

Zizan


gua mengajar tiga kelas. satu kelas ade 40 orang murid. tiga kelas ade 120 orang murid. memang mengambil masa untuk ingat nama diorang. budak2 sekarang nama semua advance. Daniel, Danish, and so on.. kekadang dalam satu kelas tu ada beberapa orang nama Danish. nama semua nak glemer giteww.

nama pun memainkan peranan penting untuk seseorang itu mempercepatkan ingatan. yang paling gua ingat, ZIZAN. ada student gua nama dia Zizan oii! haha. bukan Azizan ke. Hazizan ke ape, something like Zizan Alam camtu laa. first time gua jumpe org nama Zizan depan mata.

perghh..memang senang la gua ingat. muka pun dah ala-ala Zizan Razak. hewhew. mata kuyu giteww..



Zizan Razak








p/s : ade sorang budak tu muke hensem. dah besar mesti hensem. nama dia Noh. whoaaa !!

6 comments:

Cik Ila said...

Budak2 klu nama mcm artis snang sket nk igt..

kot la pasni jmpa nama Aaron Aziz.haha

Aujinz said...

hahahha.. belum tentu.. tunggu depa akil baligh dulu baru puji.. koh koh koh

pipoq said...

untuk la nama anak-anak murid ala-ala artis..

aku kalo anak murid yang kaki ponteng, sekali diorang datang kelas, aku pun tak kenal..hahaha..

Syazwan Che Deraman said...

boleh dah mark noh tu.

hehehe.

Nazrul Ashraff said...

hahaha.. amboi. jatuh cinta dengan anak murid sendiri. weh, aku kecik2 comel gila, tapi da besar da tak comel, haha. kbai

AMMAR YASIR said...

Ko ajar budak tu lukis otomen ke? Hahahaha. Terbaik lah

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat