Tuesday, August 14, 2012

Mencari Kaca Mata Yg Hilang (macam tajuk cerpen la pulakkk)


Assalamualaikum wbt. okay sape kat sini pakai spek angkat tangan!! yeayy sep sikit. kite sama, gua pakai spek mata kat rumah. kat luar gua pakai kanta lekap. 

nak dijadikan cerita, gua ni boleh dikatakan suka letak spek gua merata-rata. pastu bila nak cari balik tak jumpa. gua mencari dengan penuh semangat sekali tapi disebabkan gua rabun, mencari benda yang hilang memang sukar dan membuatkan gua pening, mata berpinar-pinar.

Jadi, gua malas nak cari, gua tanya kat semua orang dalam rumah gua..






disebabkan hampir setiap hari gua mencari spek, gua kene sound dengan adik gua. 



sadis sungguh. harhar


p/s : sape penah macam ni? takde? okbaiii

18 comments:

Rozuan Ismail said...

sentap kena marah ngan adik sdiri kan

^^eKaTiKaH^^ said...

kite pernah mcm nie. peh, payah woo takde spek O_o

naju said...

KAKAK SAYE! rabun tahap gaban sampai spek depan mata pun dah tak nampak. cian.

pipoq said...

aku tak pernah lagi la mengalami peristiwa sebegitu..cuma yang paling ngeri bila spek mata aku dipatahkan oleh anak aku je masa dia kecik2..huhuhu

AsyieqiN Rkey said...

ok...aku pun hari2 cam nie...siap mak ayah skali tolong cari dan bsing..hahha

shafiqabdshukor said...

kesian...
selalu gak jadi kat saya.. tapi kalau x jumpe sngt pakai je spek lg satu..
lama2 nnt mesti jumpe balik..
hehehhe

Aujinz said...

kah kah kah... aku tahu perasaang mung.. koh koh koh..

sebab inilah aku buat sampai tiga spek.. satu spek kat rumah, satu spek gie kerja satulagi standby..

kalau aku tak jumpa spek aku, aku guna spek standby cari spek yang hilang tue.. koh koh koh

Etty Selamat said...

Akak ni same ngan along etty. bile die tak jumpa spek, mest die ckp mcm ni "Teka-teki!! cepat jawab!! mane spek along??? cepat jawab!!"

hahaha

izzah said...

kalau spek ilang, misscall je spek tu . ^^

AMMAR YASIR said...

Ko ni memang. Selalu lupa. pasni jangan lupa take a picture dulu hahahaha

aniqbukhary said...

Hahaha.. kesian kena marah...

sEmuT ITaM said...

pengajaran nye.. letak alarm system kat spek tuu.. x pon.. letak GPS system kat spek tuu.. wakaakakaka..

wawaroxx said...

sy selalu macam nih! rabun susah kan, na cari spek pon ta nampak uuu

wawaroxx said...

sy selalu macam nih! rabun susah kan, na cari spek pon ta nampak uuu

Nazrul Ashraff said...

tak pernah pun macam tu,. hahaha

FarhaNezam said...

faham sangat perasaan itu!
kesiankan orang2 ravun ni..
*high five*

Nyamuk Terbang said...

ok kita sma...

Bidadari Besi said...

banyak kali macam ni. dan adik merupakan orang palinga ngin bila akak dia ni tak habis-2 cari spek. heehe

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat