Friday, June 22, 2012

lelaki sukar difahami

suatu pegi, sebelum masuk kelas, berborak ngan membe..







kan aku dah cakap. memang susah nak faham ape yang lelaki fikir. hahah sampai sekarang aku tak paham.

ape yg die maksudkan ek?

10 comments:

muhsin.aminudin said...

susah? susah nak menjaga bini yang mengandung. tapi aku rase dalam kartun tu, gelak tu melambangkan niat jahat

Nyamuk Terbang said...

haha lelaki xrsa sakit nk beranak sbb tue sng ckp..lain mcm jer kartun tue gelak

Nazrul Ashraff & Syaza Athirah said...

aku pun tak tahu apa yang dia maksudkan. tapi lelaki otak kuning. kah kah kah. dia tengah pikir sesuatu yang tak baik.

a i m z said...

HAHA. Betul, gelak jahat!

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

laki lagi susah laaa..nk jaga bini, anak kecik, hati bini yg mudah rapuh...

Syakir Rahman said...

hahahahaha... hnya lelaki yg mngerti apa yg lelaki pikirkan...keh3....

Asyiqin Haulisah said...

dh nampak dh awan2 kat kepala laki tu. hambbooii nokss.

pipoq said...

sebagai seorang lelaki..kadang kadang aku pun tak paham apa yang orang lelaki lain pikir..tapi aku paham la kalo bab mengandung, beranak tu susah bagi pompuan..tapi lelaki lagi susah woo..

Siti Safiyyah said...

lelaki susah hati kot. kehkehkeh

Rien Rose said...

nper rien nampak doodle laki tu mcm syakir hahhhaha dia ek..

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat