Sunday, June 24, 2012

Beza Keropok dengan Kerepek

tadi gua tanya adik gua..



dia jawab...






okay kali ni serius gua nak tau. tolong la jawab. apa bezanya ek? hoho

13 comments:

Siti Safiyyah said...

kalo keropok, keropok ikan..

kalo kerepek, kerepek pisang, kerepek ubi, kerepek sukun dan sebagainya..

kot? hehe

Nazrul Ashraff & Syaza Athirah said...

keropok masa pasar. kerepek ada masa raya jek. okbai

missha said...

keropok yg femes kat trengganu tapi kerepek tak. hee

Rozuan Ismail said...

yang sama dua2 sedap.haha

Kay Greenleaf said...

ala lu. beza keropok dan kerepek ialah ejaannya. okay jangan blasah gua. gurau je.

Arol Mubin said...

Keropok berasaskan makanan laut. Kerepek pulak berasaskan tumbuhan. K saya kunci jawapan ini. Haha! Confident jek. :D

muhsin.aminudin said...

kerepek ni yang officially asal dari buahan dan ape2 yang semula jadi, terus dijadikan makanan. manakala keropok diadun, diproses, ditambah macam2 lalu digoreng

Chachos Cheezy Wedges said...

keropok untuk binatang2... kerepek untuk buah2.. okay?? hahahahaha

Aujinz said...

keropok biasanya berasaskan haiwan laut dan ada campuran tepung..contohnya keropok ikan, keropok udang

kerepek biasanya di perbuat daripada sayur atau buah.. contoh macam keledek, pisang, kentang bla bla bla..

Nyamuk Terbang said...

yg sma dua2 kalau mkn ad bunyi kbai

Asyiqin Haulisah said...

persamaannya dua dua aku mkn.

syAzAnA said...

nak pengsan. sebab tak tahan gelakkkk

~♥ iella ♥~ said...

hahahaha...nk tergelak...!!!

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat