Tuesday, March 20, 2012

Terima Kasih Abah

Assalamualaikum wbt. gua nak share satu cerita dekat korang semua. Last week, hari khamis, gua hantar sebuah mesej berbunyi begini kepada bapak gua.....


dah lama rasanya gua guna henpon nokia dan samsung bawah rm100 ni. siap ada TORCH LIGHT lagi... jadi apabila meningkat dewasa ni, keinginan utk membeli henpon yang canggih membuak-buak. tapi apakan daya, duit pun tarak. kalau guna duit ptptn, mau satu sem tak makan. maklum la, kurang bijak, pointer sikit, JPA pun tak mampu nak apply..huk3..


harapan gua sedikit hampa apabila bapak gua tak reply pun mesej gua! huhu! sedih!



Keesokkan harinya, gua menerima mesej daripada ayah gua yang berbunyi begini...



perghhhh... tak terkata gua. bapak gua tak mau kasi duit lebih tapi mau belikan terus! haha.

gua pun act cool. gua reply, "boleh je"

tak lama kemudian..






weee! guess what. hari ni mintak, esok dapat. haha! syukur2! impian jadi kenyataan. kekekeke harga kt pasaran rm699.



gua terima dengan seadanya. orang nak belikan, takkan kita nak mintak lebih pulak kan? heee


tapi gua ada sedikit tak puas hati.. KENAPA TAKDE TORCH LIGHT??????


kbai.

12 comments:

Safwan Seth said...

haha, takde torchlight, guna je app torch. tp dgn syarat hp kau mesti ada camera flash.

mirahss said...

wahhh..rezeki jgn d tolak kan..hehehe

Anonymous said...

hehehe...untunglah...sye msih pkai nokia torch light smpai skang.. baling kat anjing pun mati..haha

~Nur Zulaiha~ said...

haha.. knp tak de touch light..

aydah ahmad said...

-_-
ayda punye enset torchlight juga ! uhuukk !

haryzkhairuddin said...

wah~ tu dia.. tahniah di atas penukaran henpon anda. torch light? xde ke??

Nabiha Zaidi said...

beli je torch light, ikat .

Nyamuk Terbang said...

nak jd anak abah gk lah

cotton candy said...

seorg ayh seboleh mungkin nk tunaikan permintaan ank dia...huhu

Dr. Who said...

Cik Aesya Zelous, kami rang baru. Mintak pelempang. Eh mintak tunjuk ajar. hehe

http://sekolahdoktor12.blogspot.com/

FarahNazurah said...

wahhh bestnye. saye tgh bersusah payah kumpul duit ni. nak phone camni punye pasal! :D

Aujinz said...

hahahha.. nak buat ape dengan Torch Light?

ok.. itu soalan tak perlu jawab..

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat