Thursday, March 8, 2012

Perempuan Eloklah Pakai Kain





p/s : khas buat semua wanita diluar sana. nasihat mak gua, gua share dgn korang semua. wahhaha..

19 comments:

aydah ahmad said...

kah kah kah !! mak kak cah sama cam mama ayda -.- hahhaa .

ecah_amicable said...

sweet smile ^_^

pipoq said...

kalau lelaki pakai kain ?

macam bangla..ahahahaha..

echa takashimaya said...

pakai seluar pon ok janji mengikut apa yang ditetapkan :)

Rossy Brown. said...

Comel doodle :) haha. kalau pakai seluar pun boleh kot yang penting jangan ketat. hihi.

nurul diana said...

kalau mak diana lain pulak dia kata kalau pkai kain mcm mak org berana lima =='

Aizat Shafiq said...

Hahahaha..
Nice sketch... ;)
Mebawa maksud mendalam tu...hehehe

CekbOlat-bOlat said...

mama sye xckp.. tpi nenek sye hingaq !

ANISA said...

pakai kain nampak lagi ayu gitu....betul...

Safwan Seth said...

baguslah mak kau nih.

Farrah yong said...

mak aku lagi la.

da macam anak dara . dulu aku pakai jeans tak ckp macam tu pun ;p

.........cP~ said...

Salam.

Mak saya selalu gak cakap. tapi, dia pulak dah belajar pakai seluar. Uhuk.

Faza said...

haha kain dan wanita x dpt dipisahkan ok! *jgn la mntak pakai kain batik

Nyamuk Terbang said...

ssh wey nk blajar pkai kain

Anonymous said...

hahah..same la mak aku ckp cmtu gak..dia kate pki seluar menyerupai lelaki bwat dosa je..adehh =='

cotton candy said...

haha..pernah gak kena perli cam 2..haha..

Rien Rose said...

hahhahaha ayah rien ckp xyah pakai kain.. jalan asyik jatuh jer.. hahaha

Anonymous said...

Apa-apapun perempuan pakai kain atau skirt ini lebih cantik, sebab mereka berbeza daripada lelaki dari segi luaran. Perempuan yang pakai seluah termasuk seluar dalam ni aku memang tak berkenan kerana perempuan mula memakai sejak Women Liberation di barat, mereka tuntut hak yang sama macam lelaki. Jadi wanita yang pakai seluar ini adalah lambang ke arah mahu menjadi berkuasa memiliki segala-galanya. Dari segi luaran mereka dah nampak macam lelaki. Sebab itulah perempuan pakai skirt lebih baik, sebab itulah membezakan mereka dan sesuai dengan perwatakan mereka. Yang lelaki ni janganlah gatal pulak bila pempuan pakai skirt
April 23, 2012 12:28 PM
Anonymous said...
Kepada perempuan2 skalian, pakailah kain atau skirt sebab anda lebih terserlah kecantikan kewanitaan anda. Tapi pakailah yang panjang dan menutup kaki macam kain batik kebaya, ceongsam, jangan nampak betis dan lutut pulak.

Kau orang tak perasan ke Final Pilih Kasih 4, Reen Rahim masa dia berlakon, pakai kain skirt lagi bercantum baju. Manakala prempuan lain semuanya berseluar. Aku tengok dan cakap Reen Rahimlah paling cantik, walaupun wajah dan badan dia sama cantik dengan peserta wanita lain. Aku memang tengok dia je berbanding yang lain, padahal pempuan lain pun pandai berlakon macam dia gak. Nampak, akhirnya dia menang, jadi plihan penonton dan juri profesional. Ini buktinya bahawa perempuan pakai kain lebih cantik berbanding pakai seluar, mahupun pendek
A

Anonymous said...

Apa-apapun perempuan pakai kain atau skirt ini lebih cantik, sebab mereka berbeza daripada lelaki dari segi luaran. Perempuan yang pakai seluah termasuk seluar dalam ni aku memang tak berkenan kerana perempuan mula memakai sejak Women Liberation di barat, mereka tuntut hak yang sama macam lelaki. Jadi wanita yang pakai seluar ini adalah lambang ke arah mahu menjadi berkuasa memiliki segala-galanya. Dari segi luaran mereka dah nampak macam lelaki. Sebab itulah perempuan pakai skirt lebih baik, sebab itulah membezakan mereka dan sesuai dengan perwatakan mereka. Yang lelaki ni janganlah gatal pulak bila pempuan pakai skirt
April 23, 2012 12:28 PM
Anonymous said...
Kepada perempuan2 skalian, pakailah kain atau skirt sebab anda lebih terserlah kecantikan kewanitaan anda. Tapi pakailah yang panjang dan menutup kaki macam kain batik kebaya, ceongsam, jangan nampak betis dan lutut pulak.

Kau orang tak perasan ke Final Pilih Kasih 4, Reen Rahim masa dia berlakon, pakai kain skirt lagi bercantum baju. Manakala prempuan lain semuanya berseluar. Aku tengok dan cakap Reen Rahimlah paling cantik, walaupun wajah dan badan dia sama cantik dengan peserta wanita lain. Aku memang tengok dia je berbanding yang lain, padahal pempuan lain pun pandai berlakon macam dia gak. Nampak, akhirnya dia menang, jadi plihan penonton dan juri profesional. Ini buktinya bahawa perempuan pakai kain lebih cantik berbanding pakai seluar, mahupun pendek
April 24, 2012 1:40 PM
Anonymous said...
seorang tokoh manusia paling terbilang pernah mengelakkan diri memandang bidadari yang terselak kainnya ketika berlari mendapatkan kawan tokoh ini yang mati syahid dalam peperangan. Kita tidak mungkin dapat gambarkan kerana tak pernah lihat bidadari selama ini. Apa2pun berdasarkan kisah diatas,renung-renungkan dan selamat beramal :-)
April 28, 2012 11:44 AM

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat