Thursday, February 23, 2012

tanya sama ibu

gua suka tanya mak gua soalan. bagi gua, mak gua ni kadang2 mulut masin sikit. cakap sikit mesti terjadi. sebab tu kadang2 gua seram nak lawan cakap. kang kene sumpah jadi peti ais tak pasal je.. huahuahua.. 

lagi satu, mak gua terer bab  troll mengetroll nih.. haha..

macam2 gua tanya mak gua. tapi kali ni gua tanya macam ni..




 fuh! nasib baik jawapan yg menggembirakan hati. hehe.. ibu mana yang tak jaga hati anak.. kan?

7 comments:

Nyamuk Terbang said...

kawen jgn lupa jmput..hehe

Ibtisam Najmi said...

my mom pulak selalu cakap, I'm gonna marry a doctor.hee, kalau ckap byk2 kali, boleh jadi kenyataan kan?

mizzkechique said...

aminnn...

era kecik said...

semoga tercapai .. :)

pipoq said...

enjineer...teringat kawan aku sama sekolah rendah dulu..

belajar abis sekolah menengah je, tapi kali terakhir aku jumpa katanya berkerja sebagai engineer..

rupanya engineer motorsikal a.k.a makenik..hehehe

Safwan Seth said...

gua pon engineer gak, software engineer, ada can nih..haha

Safwan Seth said...

aku pon engineer gak...

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat