Tuesday, February 21, 2012

singkat sangat!!

tadi, baru je gua jumpa satu perkataan nih..





cukuplah. gua dah tak larat nak baca bila jumpa perkataan2 macam ni. singkat sangat! ade banyak lagi. sakit je jiwa gua membaca...


korang?

14 comments:

wanabee said...

dafuq....
guwa boleh baca "fower" guwa ingat power.....

freddie mercury ultra high angle reversed FACEPALM !!!!!

T_T

Puan Besar Shag Yahaya said...

Mula baca macam Forwer. Dah pelat apa pulat kan. Rupanya patwe. Hek eh. Budak budak skrg advance sangat sotpom nye haa. Naik menyampah ! Lagi lagi certain newbies suka tulis entri pakai sotpom. Bila tak komen, mengamuk. Kutuk bloggers lama >.<

CekbOlat-bOlat said...

ingt "4wer" tu jadah la tdi.. agagaga bru ku tawukkk

.........cP~ said...

Entah la. Bila budak-budak jadi remaja automatik jadi pelat. Tak comel pun buat bahasa macam tu.

pipoq said...

aku kalo tulih singkat singkat gitu memang aku KIV je..hehehe

mizzkechique said...

mcm mn nk nyebutnya tu?? hahaha..

ada lg.. 10Q, du8, sam5.. gilo..

ShahzCudin said...

4we ngn pakwe xde pembayang langsung..pelik2 btol bahasa

Nazrul Ashraff & Syaza Athirah said...

hahaa.. gila macam haram. dafuq!!

KAMIHIDUP said...

tak pernah taip singkat. :)

Red said...

hahahaha. comelnye katon fuuu dia XD

O CIKTEDDY said...

oh dh lame tawuk..haha

Mie Hishamuddin said...

haish...makin pelik2 shortform skrg..makin menyampah tengok..seyes tak faham =)

J.Syazwana said...

aku pon tension doh
budak2 sekarang ni rasa nak penampo je
haihh

miss farhah said...

kahkahkah. shortform habis ! hehe

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat