Thursday, January 12, 2012

Cempedak Goreng

semalam, gua pergi pasar malam. dari jauh bau cempedak goreng. sedapnya, gua suka cempedak goleng goleng..




eh, budak ni salah cakap ke? ah, gua malas la nak cakap ngan dia, gua pun mintak la 2 ringgit..kempunan punya pasal.. sambil2 tu, gua buat muka comel.





balik rumah, gua tengok dalam plastik..





tak payah nak bangga sangat..sebab gua syak budak tu memang salah cakap.. apehal die salah cakap? hm maybe sebab gua pakai cantik2 pegi pasar. hakhak

15 comments:

Paris Lipton said...

hahahah comel!

fa said...

hehehe... mesti dia terpegun an an ^^

Eyka said...

untg laa cntikk! hahaha ;p

ShahzCudin said...

seketul tu sbb wat muka kiut..

Pendamba Mawar said...

haha nak satu..:)

pendambamawar.blogspot.com/2012/01/mak-nak-pakai-tudung-jugak.html

jom promosi

Cheek Eyka said...

Cempedak goreng.yummy...

fareha kamal said...

hahaha . shashul pulaks si penjual cempedaks itus . muahahaha

Amirah Azizah said...

aku pun mengidam gak =.=

.........cP~ said...

Memang mahal pun. Kat sini pun sama. Hari tu, saya belum tanya harga dah mintak nak seringgit. Sekali mana dapat da seringgit. Beli buah dia hari tu, sebijik dah berapa belas ringgit dah. Duk kampung pun mahal jugak.

Ardini Humaira said...

hehehe... takpe2.. nanti beli lagi ngan dia :D

Rt-qaH said...

mesti no 4 yang dalam fikiran dye timr thu kot.hehehe

Nazrul Ashraff & Syaza Athirah said...

apesal mahal gila.. ==' mesti dia tipu kau sebab muka senang ditipu. haha

cha zainol said...

hahaha. memang cempedak mahal lah. huuu~

Mr.Trollulz said...

Tapi gua rasa memang betul 2 hinggit 4 ketul pasal terlebih seketul tu cuma gula gula untuk lu datang lagi. Tapi disebabkan lu kata mahal, automatiknya lu takkan datang semula. kekeke.

-thaqibzaki-

Clara Rella said...

comel lerr..

akq buat katun2 nie gn ap??

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat