Sunday, December 18, 2011

Catz Carnival 2011 SACC Mall

gua cilok gambar2 ni dari blog member gua. kami nak gi makan tetibe lalu kat Cat Exhibition Sacc Mall, Shah Alam. banyakkkk kucing comel2..kacuk2, mix2, bulu tebal, nipis, hitam,putih cekolat, kelabu sume ade..

haaa..bg penggemar kucing, bolehla pergi. last day hari ni.muahahaha.




comel kan? macam gua. ahak ahak




ni muke cam kene tumbuk. alahai

6 comments:

Syakir Rahman said...

hahaha...ye la, ade skit2 mcm kne tumbuk... >.<

Nazrul Ashraff & Syaza Athirah said...

gila comel weh. tapi aku bukan peminat kucing pun. nak je aku sepuk2 kucing dekat kolej.

Aida Azryn said...

gebunya! geram tengok. :O

ShahzCudin said...

klo akak aku taw ni mesti dia hepi nih..
kucing yg mcm kena tumbuk tu la org minat..huhu

FatihaMedan said...

haaa comel comel ^____^

J.Syazwana said...

kalau kucen parsi aku suke.
tapi kalau kucen biase tak berapa nak suka.

memang demand pon. kahh kahh

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat