Saturday, December 24, 2011

basuh pinggan guna roti

lecture utk sem ni dah habis. bermulanya study week. awal2 ni macam biasa la kan. lepak rumah dulu. hakhak.

bangun pagi.........



serius doh. gua nampak macam roti. kahkahkah.

lapar punya pasal, semua benda pun nampak macam makanan.

18 comments:

Lady Shana Sweet said...

ok lagi.. kalau terbayang roti.. kang tak pasal2 ada yg terbayang drumstik ayam.. magine jap.. canner la basuh pinggan ngn drumstick ayam.. huhuhu

Siti Safiyyah said...

itulah.. mamai2 lagi.. hehe

Nalisa Syahira said...

hancur dulu ler roti tu , haha .

Areliff said...

ni la akibatnya kalau tengah hari baru bangun wakakakaa..rambut tocang tu pon dah searabi

..cik gugu.. said...

ahahaha sumpah sengal~

si ngokngek said...

nah ambik,pagi-2 kena sembur..wakaka

aku tumpang gelak,study-2...

shawn razaleigh said...

teruk benar kelaparan lu ni.haishh

✿ pink velvet ✿ said...

kritikal punye lapau, hahaha~~

Cik Bulat said...

HAHAHAHAHA!!! betul2 lapar nie, kan dah kena dengan mak. HAHAHA

zulfikar hazri said...

OK.. tuk hari ni, blog ko berjaya buat aku gelak sambil tepuk dahi..

hahaha

thaqibzaki said...

Hahahahahaha..!!! Serius berdekah. Mak lu terbaik der. :D

nia marlissa said...

lapor pehseng

hafiz hafizol said...

warhahaha... !!!!!

AMMAR YASIR said...

Bhahaha...ada ada je kome ni....kah kah kah kah....

MeeRole said...

Gler lapar btol..haha

mohamad ridhwan said...

haha.. apesal baloh jadik macam 2? tidor lewat sangat la 2...

Atiah Zainal said...

gelak guling guling ni. haha. *tepuk dahi*

hamzah ian said...

aku ingtkan betul td..

btw aku pernah basuh pinggan guna roti yg dah basi..
time duk hostel dulu2 lah. malas g toilet nak basuh.. haha

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat