Saturday, August 6, 2011

Pemenang GA Aesya Zealous 1st round

salam semua. harap maaf sbb lambat announce..gua baru buat tadi..

dan pemenangnye ialah..

BLOG ITIK KUNING



harap kawan2 semua jangan sedih..takmau terjun2 KLCC or KB mall tau..hehehe

2nd round maybe dua orang lagi..


tapi xtau bile..tp yang pastinya hadiah akan sampai sebelum raye..


terima kasih semua krana memberi sokongan !! syg korang!


p/s : aku punye besday, aku lak bagi hadiah. ceh. bagi hadiah kat aku cepat! hehe!



kpada pemenang, sila pm nama, alamat dan no henpon anda ke aesyazealous@yahoo.com..

no henpon abg korang pun boleh gak, haha! <--- tak serius okay!

9 comments:

~Nur Zulaiha~ said...

alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

merajuk la...

SyUhAdA said...

thniah kpd yg menang..

vampire and his lady said...

tahniah2 kepada pemenang!

NadiRah said...

nad dah email.. ^^

Cahaya Mama said...

tahniah pd yg mnang,.huk3,.

tomatokering :) said...

alaaa nape tak melekat ni ? haha ;p

kongrtes yg mng ^^

einz miszmessy said...

hahaha....agknye mmg susah ada luck gune random ni....isk2 takde maknanye nak buat keje terjun2 tak pakai payung terjun...kehkeh....

muhamadsufian89 said...

tahniah kepada abg diorang. haha

cik pulau said...

eh eh...
nama cik pulau pun ada la.
wahh. tak sangka bertuah kali ni..
hehehe..

cik pulau dah emailkan...
^^,

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat