Saturday, April 9, 2011

Apehal Blog Lu Macam Gitu Rupa ?!


waaaaa relax semua. title hanyalah omong kosong sahaja. miahaha...

okay. bulan 4 ni, genaplah usia aku berblogging selama 2 tahun. tahun yang kedua barulah banyak update berbanding tahun pertama. dalam pada aku berblogging ni, macam2 yang aku dapat. ilmu, info, duit, pendapat, gosip, pahala dan juga dosa. haha. dosa? ha, jawab2...

ENTRI BERDOODLE
aku start lukis2 doodle yg huduh ni beberapa bulan yang lalu. so dari situlah follower naik mendadak. ingat! BUKAN MENGEJAR FOLLOWER tapi bila kita ramai follower, probability untuk dapat reader yang banyak adalah tinggi. tapi ingat sekali lagi ! TAK SEMUA FOLLOWER yang suka blog kita. ade yang nak follow sbb suh follow balik. 'i follow u, u follow i'

tapi ade jugak 'i follow u, u xfollow i, i unfollow u'

haha aku penah kena ni.

PENGGUNAAN 'GUA' DALAM ENTRI
minta maaf kepada semua blogger terutama kpd yang lebih berusia yang bace blog aku ni. aku guna perkataan 'gua' 'lu' 'lu orang' dan 'aku' sebab aku rase ape cerita yang aku sampaikan adalah lebih terkesan lagi jika aku guna 'gua' nampak macam cool sikit. hoho. nampak sikit blog aku ni bukan lah BLOG YANG SERIUS ! SO SEMUA ORANG DONT TAKE IT SERIOUS OKAY!!

actually, kalau korang perasan, tak ade entri tentang luahan
pendapat aku sendiri pasal isu semasa or terkini. aku ade problem utk luahkan pendapat ! aku ade pendapat tapi tak berani nak luahkan di blog ! tulung !!!






***********************************
dia : weh, aku kena ugut doh.. padahal aku tak bersalah pun..huhu
aku: takpe2, jgn risau, bapak aku lawyer..
***********************************

7 comments:

Unknown said...

bebudak rulez!! harhar

F_H said...

aku tak tahu mcm ne nak komen ni...
ape pelu aku taip?

papehal happy blogging..

pening2

hasrulwahid said...

alah... guna jela 'gua gua' tu. baru nampak cool sikit. asal ayat2 ko tak kurang ajar yedak? :)

Che akira said...

dia= mak aku penjahit baju!
aku= bapak aku x-army!

magnoliapert said...

Tak sume orang boleh suka kita tapi hidup kena cool je dear! Orang mengata, kita menerima, ^^

Eh ayah saya bukan pegawai kastam, hahaha *xde kaitan langsung*

http://magnoliapert.blogspot.com/2011/04/lagu-oh-sedih-nya-jiwa-tt.html

cacing said...

tahniah dah dekat dua tahun berblogging... ni mesti komited sungguh ngan blogging.... bagus2... keep it up.. tak kesah la orang nak unfollo ko ke ape, biarkan.. ramai ag nak polo ko.... just teruskan berkarya... =)

saya bukan tomato said...

hehe biarkan jela yg tak sukak tuh,, yg penting ceq sukak :D

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat