Saturday, January 29, 2011

JANGAN TERLANJUR

masa kecik kecik dulu, masa sekolah rendah korang pernah ade buku biodata tak? buku cantik untuk tulis tulis biodata. kaler pink, biru bagai.. kebanyakan budak perempuan ade, lelaki aku tak tau lah pulak. asal akhir tahun je, mesti tangan jenuh nak menulis biodata, gaya macam tak jumpe tahun depan je. jap jap. aku lupa lah pulak aku pernah ade ke tak..ahhahahaha...

macam biasa, makanan kegemaran? minuman kegemaran? hobi? cita2? sekarang dah tak main cenggitu laa..sekarang, sekarang ade lagi ke budak yang buat buku biodata nih?? arghhhh.

yang paling aku tak suka nak buat bahagian kawan baik. bila kat buku si A, takkanla aku nk letak si B kawan baik lak kan? so aku letak la dua2 kawan rapat aku. mmg rapat pun! tapi tak sangka..........jadi camni.........



org BAIK cam aku ni mmg ramai yang nk jdikan kwn baik ke?
sampai gaduh tarik muka pulak!
aiseh. jd hot setuf pulak kadang2..lalalalala~

cis, bila naik sekolah menengah, matrikulasi, aku ingat sindrom buku biodata ni dah lupus, rupa-rupanya tak. masih ade lagi hoi!! ingat lagi kawan aku tulis biodata kat buku aku. gila gila punya. kata aku tak betul la, mereng la..harhar..tapi bestkan kwn ngan aku? haha!


jangan terlanjur. ok. aku kan ingat!

aiseh, kantoi aku tidur tak tutup mata rapat. T.T


korang? ade buku biodata tak?? dah berapa buku penuh??atau buku 555 je penuh? hahahaha!

12 comments:

mohd zhafri said...

hahaha....teringat plak time skola rendah dlu....tapi ak x de r...usha2 akak aku pnye bku biodata....haha

Anna Cullen said...

wehee , skang umo 14.. waktu amek upsr 2009 ritu , xlame sangat la.. abes je exam tu sibuk r nak tls biodata bagai..

hikk :D

Wanie Affandi said...

bebudak skang dah tak maen buku biodata..men facebook..hahah

imaza93 said...

ehehh~ teringat pulak dulu2 asek tulis bio jerkk..wakawakakak..

Lina_Lin said...

hehehe,,biaselah tue..lina pon suke gak mintak biodata..
ader lagi lam laci taw :)

Si Gadis Semasa said...

bertungkus lumus suruh orang tulis bioadata . *motif utama sebenarnya nak tahu nombor telefon hot guy * HAHA .


tapi lepas tu habis campak kemana entah buku bioadata tu . T___T

nanie said...

hahaha..mcm mane tidur tak tutup mata tu?

Dark Sengal said...

tergelak besar tgok katun akak tu... rambut die jarang laa... kanser ke ape... hakhak.. gurau..

Khairul Atikah @ Cik Yuki said...

haha teringat lah time sek dlu. rmi suh kte wt bio tp kte ta suh pn dorg wt bio tok kte...hahaha

ijam ismail said...

rambut dy style lah..
heeee
creative la...
=D

aLya said...

ade lagi..still simpan elok2..hahaha
suke bace bile boring.. :)

dyg said...

hahaha..klu ktorg dlu pggl buku tu buku diary...
smua classmate mesti tulis oo..
siap letak gambar lg kat dalam..aduih..
dunia kanak2.........

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat