Thursday, December 9, 2010

siapa paling kaya?

salam readers. perasaan terganggu. emosi tak stabil. sebelum aku bertukar menjadi powerpuff girl yg comel terutama Bubble, baik kauorang tengok ni. website value mereka. ni antara bloggers yang ngetop gituh. ade lagi kot tp ni dulu ok?

blog cik Epal yg suke makan epal

blog abg Ben !

blog personal wanita pilihan

blog yg byk cute cartoon..like

blog personal lelaki pilihan

bukan blog lucah.. kekeke jgn mre bro

blog tutorial best

style girl

ala ala journal gitu

blog Hanis Zalikha

NILAI BELOG AKU ???????


JENG

JENG

JENG





T.T
terjun tingkap la cenggini


kauorang punye blog value ?? semuanya ada di Bizinformation..


8 comments:

Si Gadis Semasa said...

huiyoooo . amende ni sume ? blog value ? apokah ???

♥..cik_mas..♥ said...

pergh...cik epal lagi kaya dr iine la ye??/

hanis zalikha mmg hot..

cm ne nk tgk bnda tu ek????

wannurfazrini said...

Hanis zalikha la plg kaya kan ? hahaha

acepa weet said...

wah bes neh bolle try hehee

YUL said...

wah., nk jugak buat, mcm mana nk buat ye? :(

hafidzah hafidz said...

waaaa..best woooo..fieza baru je nak kenal2 dengan nuff nie..sifu2 hee >.<

yanyan said...

hahaha yanyan punya lg lah rasa nak terjun tingkap tau. wowoooo~ -.-

FH said...

bende ni betul ke memain? awat sy punya $258,347.04 . menipu gilaa.
cuba ang try check.

271191.blogspot.com

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat