Friday, December 17, 2010

Kecil kecil cili padi ?

salam rakan-rakan. dah bape hari aku tak update.no idea la. haha tp kali ni idea baru datang. saje nak mengasah skill aku melukis. tehehe..simple je. enjoy your reading yaw!


MAK AKU KATA.....
masa kecik kecik dulu aku suka masukkan jari dalam kipas. ape kejadahnya pun aku tak tahu. ini mak aku kata la, aku pun tak ingat.. kekeke..
MAK AKU KATA.....
dulu aku suka nyanyi lagu Ayam nyanyian Jalil Hamid. pernah dgr tak?



MAK AKU KATA.....
dulu aku ciwek kat sekolah. menangis-nangis nak emak aku. kat kantin nak beli makanan pun nangis! hahah. sampai member sebelah cubit sebab tak tahan tiap-tiap hari aku nangis. wahahha ni time darjah satu.
CIKGU AKU KATA.....
aku pandai melukis. banyak kali jugak la aku menang dalam beberapa pertandingan. sehinggalah sampai form 2, aku undur diri. kecewa kerana kekalahan yg menimpa diri sewaktu peringkat sekolah dan daerah. wawawaw.


MAK AKU KATA.....
masa kecik kecik dulu aku takde rambut. lambat tumbuh rambut. aku pernah tgk gambar aku masa kecik. sebijik sejiban mcm lelaki. sbb xde rambut! wahwahwah! 40 hari rendam buah kekeras then lumur atas kepala baru lah lebat ! hihi.



ini mak aku kata. mak korang kata apa ? heheh share jom!

9 comments:

wannurfazrini said...

ekekeke, comel je ni :D

akubersamaCahya said...

^^ cmne ye melukis2 ni.. nak try jugak hihihi

iqbalhakimi said...

cumil2 jek lukisan nie..heheh..hari2 saya maen bola..hehehe

Cik Aien said...

menariknye! mmg kreatif giler laaa..
dh mcm belog COnteng-conteng :)

good job la. terbaik!

MIMIE AIZA said...

ehehe.. cumil la katon tu :)

Nur Ardilla Najwa said...

salam...jemput join contest d blog saya... =)

http://jannatul-ardilla.blogspot.com/2010/11/game-for-fun-favorite-photo-contest.html

pipoq said...

sebab ko tanya apa mak aku cakap masa aku kecik dulu..

mak aku cakap aku ni masa kecik dulu tersangat la buas [nakal la tu]. dan kerana itulah aku telah dihantar ke kampung di jaga oleh nenek aku.

pehtu nenek aku lak penin kepala sebab kebuasan aku ni. hahaha..

n i k l i s a said...

hahaha. agak sengal~

tp best. terer la aesya lukih. suka tengok!

Shahrin Oppa said...

hahah..
terbaik lah!!

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat