Thursday, December 30, 2010

Bengang dgn Indonesia?

okay okay rilek. bengang? mana ade bengang! hahaha saje je bikin title kasi gempak! seperti yang kita tahu, pasukan bola sepak Malaysia berjaya merangkul Piala AFF Suzuki 2010 !! tahniah lagi sekali. aiyo, hari-hari mau ucap tahniah dlam post. wahaha. dan esok cuti!! best2~
tak bengang pun walaupun mereka kata kita ni pencuri budaya mereka. tak kesah la. tapi aku still kagum dgn karya2 mereka, industri pelancongan, perfileman, muzik, blablabla..tanpa TKI kat negara kita ni, mungkin tiada bangunan2 megah terbina di negara kita ini. terima kasih Indonesia :P

sebagai menghargai negara jiran kita ni..aku nak sebarkan video ayat ayat cinta lawak giler! haha sape belum tengok baik tengok ni meh. eh, aku sorang je ke baru tengok? ketinggalan zaman tul. T.T


5 comments:

Shaheila Malek said...

Yeah..dah menang.. :)

Maria Azhari said...

hehehehe... lawak-lawak..

forever love said...

hahaha...rakyat sendiri rosak kn budaya sendiri..haha

nub said...

memek muka reporter pompuan tu cam hareemm!!


hahak

si pendek dan moody said...

hahaha geli ouh tgk , muhaha

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat