Friday, November 26, 2010

Nama 'Glamour' Ku

salam. hai readers yg ku cintai..ekekeke.. oleh sebab hari ni aku dalam mood melukis, so aku nak show kat uols 'kehebatan' aku melukis menggunakan paint. wakaka ingat senang ke? hahah senang je kot. org lain pun boleh buat kan.

okeh, tajuk kali ini ialah 'Nama Glamour ku' korang igt artis jeke ade name glamour? contohnya Scha Al-Yahya. korang igt kat surat beranak die name tu ke? ohh tidak, nama sebenar beliau Sharifah Nor Azean Syed Mahadzir Al-Yahya. lagi sorang, Bront Palarae. nama sebenar Nasrul Suhaimin. pergh sedap gak nama. eh, aceli aku google je tau dua2 ni.hahah.

1) Tiang lampu - ni sebab dulu aku tinggi dan kurus. haha nak jugak type 'kurus' tuu.. dalam kelas aku, aku lagi tinggi drpd budak lelaki. wahaha sume ketot2. tp bila naik form 4, diorang tinggi menggalah so terpaksalah aku turun carta. cewah.

2) ha, next, BADSHAH- nama watak Shah Rukh Khan dlm cite Badshah. Sengal gile, ade sorang mamat tu suke kacau aku. setiap hari aku datang sekolah, mesti ade tertera kat meja aku dgn kapur tulis perkataan BADSHAH. ek eleh lu bro. nama lu Megat, gua ejek nama lu Megat Junid. alih2 lu bawak kakak lu dtg jumpe gua pulak. ceyt. anak manje!

3) LEPER - okeh, ni lg satu xleh blah. dulu tak dpt dinafikan badan aku mmg flat. depan blakang. haha. family aku kate aku takde bontot. ces. kat sekolah mereka panggil aku 'leper'

4) Esah 50 sen. yg ni korang paham2 je la. malas aku nak cite.

5) AI AI ? mcm kapten kapal la pulak. Lanun femes.

nak dijadikan cerita, byk lagi nama samaran aku yg kawan2 aku bagi. haha. ni jela yg aku dpt share melalui post kali ni. mane tau ade Nama Glamour Ku 2 pulak kan?? hahaha sekian !!


thanks for reading ! enjoy!!!

8 comments:

hamzah ian said...

oh yeah...

A&W Owner said...

HAHA sweet entry you :D

Cik Bunga said...

walau ape pun, aku tetap panggil ko..
aisyah..
hehee~
=)

Rozana Razali said...

comelnya lukisan.. =)

sEraiWaniEy.. said...

hahahhahaha......klako...!!!! love it

Miera Hassan said...

klaka...cntik la..pndai awk wat..siyes..

Qib said...

hehehe
lAWAK..

SY PON banyak nama gelaran..
rasa nak pelempang


hihi..
tengs.taw lawat belog shayer. nnt sy jengok lg.

Sory nak jengok entry lain x sempat.
take care, have a nice day..

muhamadsufian89 said...

doodle pertama kau. lawak2. haha

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat