Wednesday, May 3, 2017

Aku dah kahwin!



Yeayy, Alhamdulillah, selamat jua pernikahanku dgn suami pada 18 Februari 2017 yang lalu. Bersanding pun hari yang sama, jimat kos ! hahah


Actually, majlis biasa2 je.. takde grand2 mcm retis pun. Ahkak ni orang kampung je pun hahah tapi sangatlah puas hati. 

Baju nikah pun beli dah siap kat Jalan Tar RM100 je. kat tempat lain bleh dapat bawah RM100. pastu tambah2 manik sendiri.

Veil nikah buat sendiri hokeyyy, kos RM20 je kot. hahah 

yang pasti tercapai cita2 aku nak pakai baju nikah selain putih. harap muat la raya nanti. muahahaha..




Berani kan aku pakai kaler ni?? hahaha kisahnya kat butik tu macam takde saiz aku dan suami. ehemm maklumlah dua2 kembang. hahaha jadi owner butik tu pun baik hati , kebetulan dia nak buat baju baru. 

"Apa kata akak buat saiz saya dan tunang saya. Pasni customer lain just alter kecikkan je. Saya tak kesah kaler apa pun"

Maka, secara rasmi kamilah yg merasmikan baju baru ni tanpa bayaran tambahan. hahahha

Syukur, rezeki Allah bagi. Aku pun tak banyak cekadak agaknya, semuanya terpulang kat butik nk buat camne.

Pelamin pun sama. Terpulang la kt butik nak buat camne. yang pasti kena dengan bajet . aku nak kerusi sekian sekian, pastu tema warna cream, pink, purple.

kerusi meja nak tema sekian2.

Maka, terhasillah !!!!

jeng jenggg










Terkejut sebenarnya.. Malam masa setting pelamin dan dewan, family dan kawan2 aku yang pergi tengok semua kata cantik. Aku je tak tengok lagi. sobbbsss saje nk surprise kan diri sendiri hahaha boleh tak cmtu?



Bila melangkah masuk je dewan, Ya Allah.. PUAS HATI GILAAA. AKU SUKAAAA. ALHAMDULILLAH..


kat mana aku dapatkan perkhidmatan ni? sila cari kat facebook BUTIK PENGANTIN  FOTOGRAFI SERIHEZA


ok tu je. aku happy. saje nk share, hihi bye

4 comments:

Miera Hassan said...

cantik majlisnya..Tahniah. Selamat pengantin baru :)

blee said...

pergh~ barakallah
tahniah buat kalian berdua

semoga berbahagia sampai syurga

Nona Qiyah said...

Tahniahhhhhhhhh!

Miss Xyz said...

okay... Tahniah sbb dah kahwinn! (masih terkejut). Semoga berkekalan ke syurga hendaknya, Aamiin ;)

 

Copyright © 2013 | Aesya Zealous | by Cik Bulat